Recent content by Ricky

  1. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Check Legal 500 and Chambers to see who is in the same, one above and below band or tier for each area.
  2. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Providing they give you the holiday/time off and there are no conflicts of interests with clients etc.
  3. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Check the interview experiences on here. They are very accurate.
  4. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    There is still hope then! Haha. It's my last outstanding app.
  5. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Going to be BBQ and Koppaberg weather tomorrow, 16c and sunny in London haha 😄😆. Won't be long and we will be drinking canned mixers/cocktails over the park in the sun!
  6. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Me and the missus pay £1495 for a one bedroom apartment in Poplar. Good size with a nice terrace.
  7. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    I think most places look at it holistically. Obviously, there will be a certain minimum you need to meet though lol.
  8. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Take an article from the big read section on FT and give yourself 45 mins to read it and write a one page summary.
  9. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Cheers. Still waiting to hear MB AC outcome as well!
  10. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    PFO from Dechert. Kinda expected it this late in the game tbh considering I applied 3 Dec.
  11. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Nope and soon as poss.
  12. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Update it through the portal or just email them and update it. Really is not a big deal.
  13. Ricky

    Virtual Post-Application Social

    Erm, maybe two weeks from now, Friday 26th?
  14. Ricky

    2020-21 Vacation Scheme Applications Discussion

    Search harder ;) The questions are mentioned on here.